? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click o
n the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Saturday, April 10, 2010

统一评测过了 but 功课的压力快把我压倒了

tsktsk
Exam's over
So 等于 know the results
So 等于 the report card is coming out
So 也等于 the teahcer wants to meet our parents
And our parents will know everything
发成绩册发的这么快干嘛?
嫌自己没事做呀?
听说这个东西只是最近才有的
前几年的学生都是等到年终考试后才拿到成绩册的啊!
Fine... No matter what I say is useless
Gotta face the fact

I'm not very satisfied with my results
Especially my 历史
Dunno that day what happened to me
I won't tell the marks for this subject
Play dead XD
这就是我咯
把较好的考试分数“炫耀”给别人
差的咧。。。
把它当成没一回事
哈哈

这就是我的分数
有的很烂很烂
有的。。。(我不是在“川”hor)
我自己觉得很好。很好罢了。。。不是很好很好
华文~78%
国文~80%
英文~87.5%
算术~28/40
集合论~28/40
科学~33/40
历史~not telling... 我会守口如瓶
地理~39/40
电脑~26/30
Sejarah 历国~88%
生活技能~29/30

就是这样
虽然不是最厉害的
也不是最差的
刚好夹在中间
以前小学都是这个样子的啊
4月17号家长来拿成绩册了
没眼看~~
就这样了

告别了
拜拜

0 comments: