? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click o
n the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, April 30, 2010

我微笑 因为我遇见了你

我微笑因为我

沐浴阳光

我微笑因为我

呼吸空气

我微笑因为我

遇见了你......


一款青绿色 水滴形状的耳环

却有个美丽的名字:

-- 为你钟情


人一生中总会遇见自己最钟情的人 事 物

为自己所钟情的人 事 物

执着而勇敢的争取

因为值得而不放弃......

我微笑因为我

遇见了你

我微笑因为 你是我的唯一

0 comments: